La netejadora de sang

TEATRO CÍRCULO. Prudenci Alcón i Mateu, 3

Francachela Teatre ens ha parlat al passat de la precarietat econòmica i emocional en la qual vivim (Fast money), de la “intimitat” que es va crear entre dos personatges històrics tan antagonistes com Primo de Rivera i Lorca (José Antonio i Federico), o de les tribulacions dels veïns del Cabanyal una vegada l’amenaça de destrucció del barri va desaparèixer (I tornarem a sopar al carrer). En La netejadora de sang no hi ha temps per a tribulacions, què no faria una mare per salvar el seu fill? Netejar unes taques de sang? Només això? Aigua oxigenada, bicarbonat i aigua freda, no quedarà ni rastre. Però sí, en el fons sí que hi ha pesar. Ella a eixa xica la volia com a una nora… AU
+entrades

También te puede interesar…

XI Circ Voramar

DEL DIJOUS 27/8 AL DIUMENGE 6/9
Circ Voramar aterra als Poblats Marítims amb un bon ventall de malabars, acrobàcies, equilibrisme, clown i teatre físic.

El llac dels cignes

DEL DILLUNS 3 AL DISSABTE 7/8
Un conte de fades ple de romanticisme i bellesa on trobarem una princesa condemnada a viure com a cigne de dia i com a humana de nit.

43à Sagunt a Escena

DEL DISSABTE 1 AL DIUMENGE 23/8
Lydia Bosch protagonitza «Fedra, en los infiernos» i Coque Malla «La ópera de los tres centavos».

XXIX Festival de Teatro Clásico

DEL LUNES 6 AL SÁBADO 18/7
La programación cruza la tragedia griega, el Siglo de Oro y el siglo XX, y ofrece lecturas contemporáneas de Molière, Lorca o Shakespeare.

Rodafam Arts

DIUMENGES FINS AL 30/8, 21H.
En ple estiu cal anar a buscar el circ a la fresca a les comarques litorals del sud, a Bellreguard, per exemple.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.