La mujer de negro

DEL DIMECRES 13/9 AL DIUMENGE 22/10
TEATRE TALIA. Cavallers, 31

El teatre de terror és un gènere molt poc explorat i aquest clàssic de la literatura britànica publicat per Susan Hill el 1983 és una bona oportunitat per a fer-ho. En La mujer de negro, l’advocat Arthur Kipps deu fer-se càrrec del testament d’una rica hereva que vivia en una mansió en una zona costanera de marenys de difícil accés. Quan arriba al lloc la seua vida canviarà per sempre en conèixer les històries que envolten la casa i la dona que en ella vivia, que per allò que els veïns conten, no descansa en pau. Aquesta adaptació teatral que triomfà en el West End londinense comença quan l’advocat contracta a un actor per ajudar-li a recrear els fets passats i així, finalment, poder comprendre’ls. INÉS LUJÁN

También te puede interesar…

Intimidad

DEL JUEVES 25 AL DOMINGO 28/6
La obra explora con lucidez las fronteras entre lo privado y lo público en una época marcada por la sobreexposición emocional.

Carmina Burana

DEL DIJOUS 25 AL DIUMENGE 28/6
Per a celebrar el vintè aniversari de Les Arts, el coreògraf Edward Clug i el Ballet Dortmund presenten un espectacle irrepetible.

V Al Crepuscle

DEL DIJOUS 18 AL DIUMENGE 21/6
Al Crepuscle va nàixer a Sagunt per a fer-nos gaudir de les arts escèniques a la llum ataronjada del capvespre.

IX Contorsions

DEL DIJOUS 18 AL DIUMENGE 21/6
Cada any acaba abans la temporada escènica als teatres públics, però encara resta el xicotet reducte de Contorsions.

No ni ná

VIERNES 12/6, 20H.
Una copla disidente que mastica las eses, la pluma, los volantes y lo folclórico para convertirlos en herramientas de resistencia.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.