La confiança

DIVENDRES 22 I DISSABTE 23/10, 20.30H. 10€

LA MUTANT. Joan Verdeguer, 22

La Mutant recupera La confiança, la primera producció pròpia de Sala Ultramar estrenada al maig passat. Guadalupe Sáez s’ha basat en la seua experiència personal per escriure un text que parla de la violència obstètrica, denunciant com s’emmudeix a la dona i es converteix l’acte de parir en un fet protocol·lari, medicalitzat, pràctic i violent. El títol fa referència a la necessitat de confiar en els professionals sanitaris durant un tràngol tan íntim i delicat. La directora de la peça, Eva Zapico, no ha cercat la versemblança sobre l’escenari, més bé l’abstracció, que executa Mertxe Aguilar amb l’ajuda de Diego Ramírez i Clara de Luna, encarregada de crear en directe l’atmosfera sonora. El divendres 22/10 hi haurà col·loqui amb el públic després de la funció. AU
+entrades

También te puede interesar…

El entusiasmo

DISSABTE 3 I DIUMENGE 4/10
La crisi de la mitjana edat és representada de forma original a través de les vides d’Olivia i Toni, interpretat per Francesco Carril.

53 Domingos

DEL JUEVES 8 AL DOMINGO 18/10
Cesc Gay es uno de los cineastas que mejor representan las aristas, entrañas y esencias de las relaciones humanas.

La importancia de llamarse el Titi

DEL JUEVES 8 AL DOMINGO 11/10
No es ni un musical ni un biopic, sino una reflexión más profunda sobre la importancia de la cultura y los referentes LGTBIQ+.

Fandango Reloaded

DIJOUS 8/10, 20H. 12€
La coreògrafa valenciana Inka Romaní recupera el fandango d’Aiora acostant-se a l’electrònica a colp d’autotune.

Un día feliz

DEL VIERNES 2 AL DOMINGO 4/10
Teatro Che y Moche recorre con música las aventuras tragicómicas que cincelaron la familia Poliedrich y los conflictos del último siglo.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.