La confiança

DIVENDRES 22 I DISSABTE 23/10, 20.30H. 10€

LA MUTANT. Joan Verdeguer, 22

La Mutant recupera La confiança, la primera producció pròpia de Sala Ultramar estrenada al maig passat. Guadalupe Sáez s’ha basat en la seua experiència personal per escriure un text que parla de la violència obstètrica, denunciant com s’emmudeix a la dona i es converteix l’acte de parir en un fet protocol·lari, medicalitzat, pràctic i violent. El títol fa referència a la necessitat de confiar en els professionals sanitaris durant un tràngol tan íntim i delicat. La directora de la peça, Eva Zapico, no ha cercat la versemblança sobre l’escenari, més bé l’abstracció, que executa Mertxe Aguilar amb l’ajuda de Diego Ramírez i Clara de Luna, encarregada de crear en directe l’atmosfera sonora. El divendres 22/10 hi haurà col·loqui amb el públic després de la funció. AU
+entrades

También te puede interesar…

Oráculo FM

DISSABTE 28 I DIUMENGE 29/3
Teatre visual on es barregen la manipulació d’objectes, el teatre d’ombres, el teatre físic i la sintonització de freqüències radiofòniques.

NumEros

DISSABTE 28 I DIUMENGE 29/3
El programa de la Companyia Nacional de Dansa reuneix el treball de tres coreògrafs de referència: Balanchine, Forsythe i Godani.

Estem perdudes

DISSABTE 28/3, 19H. 11€
Una comèdia de situació sobre dues germanes que se’n van de viatge per a tirar les cendres de sa mare a Kenya.

Más perdidos que carracuca

DEL VIERNES 27 AL DOMINGO 29/3
Una tragicomedia coproducida en Madrid que desliza crítica social poniendo en foco en aquellos que viven en los márgenes.

Las jirafas duermen de pie

DISSABTE 28 I DIUMENGE 29/3
Una obra amb perspectiva feminista que reflexiona sobre les relacions sexuals i afectives, la monogàmia i la criança.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.