Hay que tirar las vacas por el barranco

LA MÁQUINA. Padre Jofré, 7  

Abans de recalar en la sala xicoteta del Teatro Español de Madrid, podrem veure Hay que tirar las vacas por el barranco en la sala valenciana La Máquina. Es tracta d’una obra produïda entre la mateixa Associació Cultural La Máquina i La caja de los fósforos, de Caracas, que tracta el tema de l’esquizofrènia. A través dels testimonis literaris de diversos afectats es recorre tot el procés de la malaltia, des del moment que esclata el brot, passant per l’estigma que pateix l’esquizofrènic, fins arribar a la recuperació o l’eixida, que pot ser el suïcidi. Es conten històries reals, amb una mínima estetització, que desmunten alguns tòpics i ens ajuden a comprendre l’esquizofrènia. A comprendre, per exemple, com afecta a la relació i la comunicació de l’esquizofrènic amb els que l’envolten. AU  

También te puede interesar…

X Circ Voramar

DEL DIVENDRES 29/8 AL DIUMENGE 7/9
Cía Retina presentarà 46011, un espectacle inspirat en el districte marítim valencià que parla de gentrificació amb el llenguatge del circ.

V Macastre Teatre Festival

DEL DIJOUS 28 AL DIUMENGE 31/8
El Festival de Macastre proposa peces tan interessants com «Una humilde propuesta», que ha estat programada al Festival d’Almagro.

El llac dels cignes

DEL DILLUNS 4 AL DIVENDRES 8/8
El protagonista és el jove Sigfrido, qui expressa el seu amor innocent per la jove Odette, convertida malauradament en cigne pel malvat Rothbart.

42 Sagunt a Escena

DEL JUEVES 31/7 AL SÁBADO 23/8
Un par de obras que vienen directas de Mérida con actores reconocidos, propuestas contemporáneas aquí y allá, una pizquita de flamenco y circo.

Exercicis de crueltat per a infants

DISSABTE 12 I DIUMENGE 13/7
Dos germans bessons decideixen que la millor manera de preparar-se per a l’amenaça exterior és autoimposar-se exercicis de crueltat.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.