ÈXIT (ABANS DE LES ELECCIONS)

DEL DIJOUS 29/10 AL DIUMENGE 8/11, 20H.
SALA ULTRAMAR. Alzira, 9

Èxit és una d’eixes obres que parlen de la vida capriciosa que ens duu per camins que no triem i de com el destí és capaç d’ajuntar dues persones que no es veuen de fa quinze anys. Vero i Pau, dues dones de diferents generacions amb una visió diferent del món, una més idealista davant de l’altra més realista, enfrontades per un motiu desconegut. Aquesta producció, dirigida per Xavier Puchades, també mostra un tema de total actualitat, la precarietat laboral en la qual es troben immerses les protagonistes. Com han acabat en la mateixa fossa laboral?, com reaccionaran després de retrobar-se després de tant temps? JULIA ARROYO

+Info

También te puede interesar…

Ricard III

LUNES 27/4, 19H. 6€
El retrato incisivo de un gobernante deforme que encarna la ambición desmedida y el ejercicio del poder basado en la manipulación.

Salomé

DEL DISSABTE 25/4 AL DISSABTE 9/5
Inspirada en la figura bíblica però filtrada per l’imaginari d’Oscar Wilde, l’òpera Salomé desplega una música intensa, sensual i explosiva.

O dragón de ouro

DISSABTE 25 I DIUMENGE 26/4
Una trama que aborda, amb un humor molt fi, temes actuals del debat social com la migració «il·legal» o la prostitució forçada.

La última noche con mi hermano

SÁBADO 25 Y DOMINGO 26/4
El Centro Dramático Nacional es garantía de calidad y si viene de la mano de Alfredo Sanzol, es una apuesta segura.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.