El último Tarzán

DEL DIVENDRES 17 AL DIUMENGE 19/12
ESPACIO INESTABLE. Aparisi i Guijarro, 7

El bon salvatge és una figura literària pròpia de la literatura moderna. Entorns imaginaris en els quals les persones, allunyades de la societat, les estructures i burocràcies diverses; són desinteressades, cooperatives i podríem dir, que fins i tot, felices. En El último Tarzán de L’Hongaresa Teatre l’home simi és una espècie de Quixot contemporani. Des de xiquet rellig les novel·les de Tarzán i un dia decideix deixar-ho tot i guanyar-se la vida en Àfrica, viure amb la seua família i tenir la seua pròpia Chita. Però quan en un moment donat se li desmunta la paradeta, fuig i s’instal·la a València. Ja ho deia Rousseau, l’home naix bo i és la societat qui el corromp. LUCAS SÁEZ

También te puede interesar…

Marcela. Una canción de Cervantes

VIERNES 22 Y SÁBADO 23/2, 19H. 16€
Marcela es un personaje que aparece en el capítulo XIV de El Quijote, una pastora que es acusada de cometer un asesinato.

Carmen, nada de nadie

VIERNES 21/2, 20H. 22/28€
Carmen, nada de nadie narra el papel de esta mujer en los frenéticos días que precedieron a la legalización del Partido Comunista.

El gran teatro del mundo

DEL JUEVES 20 AL DOMINGO 23/2
En esta obra de Calderón de la Barca, el mundo es un escenario en el que cada personaje interpreta un papel.

Stellae

DEL DIJOUS 13 AL DIUMENGE 16/2
Alternant la comèdia amb el drama, ens endinsem en allò que veritablement és fonamental, és a dir, el valor de la comunicació humana.

Fast and furius

SÁBADO 15/2, 19H.
Con un enfoque cómico y desenfadado, esta obra promete, a través del humor, reflexiones sobre las relaciones de pareja más allá de los treinta.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.