El rastre d’aquella nit

TEATRO INESTABLE. Aparisi i Guijarro, 7

Teatro de lo Inestable s’ha reservat juny per a estrenar la seua producció pròpia, s’anomena El rastre d’aquella nit, la dirigeix Jacobo Pallarés (també autor) i segueix la mateixa línia de les últimes, es treballa amb la càmera a la mà i objectes en miniatura, molt en consonància amb companyies com Agrupación Señor Serrano que poguérem veure el mes passat al TEM. L’obra que ens ocupa ara parla de la “desmemòria” de la dona inoculada per l’home i de l’eterna traïció que pateix aquesta des de sempre. La protagonista vol fugir cap al nord, no sap bé de què, i és guiada per un home sol·lícit i paternalista que acabarà traint-la. Fins que ella diga prou, prou de les teues guerres i destruccions, prou. AU
+entrades

También te puede interesar…

X Circ Voramar

DEL DIVENDRES 29/8 AL DIUMENGE 7/9
Cía Retina presentarà 46011, un espectacle inspirat en el districte marítim valencià que parla de gentrificació amb el llenguatge del circ.

V Macastre Teatre Festival

DEL DIJOUS 28 AL DIUMENGE 31/8
El Festival de Macastre proposa peces tan interessants com «Una humilde propuesta», que ha estat programada al Festival d’Almagro.

El llac dels cignes

DEL DILLUNS 4 AL DIVENDRES 8/8
El protagonista és el jove Sigfrido, qui expressa el seu amor innocent per la jove Odette, convertida malauradament en cigne pel malvat Rothbart.

42 Sagunt a Escena

DEL JUEVES 31/7 AL SÁBADO 23/8
Un par de obras que vienen directas de Mérida con actores reconocidos, propuestas contemporáneas aquí y allá, una pizquita de flamenco y circo.

Exercicis de crueltat per a infants

DISSABTE 12 I DIUMENGE 13/7
Dos germans bessons decideixen que la millor manera de preparar-se per a l’amenaça exterior és autoimposar-se exercicis de crueltat.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.