El rastre d’aquella nit

DEL DIVENDRES 7 AL DIUMENGE 16/1
ESPACIO INESTABLE. Aparisi i Guijarro, 7

“Per molt que intentes esborrar les teues empremtes en la fugida, tots deixem un rastre”. Aquest és l’esperit que planeja en la producció pròpia de Teatro de lo Inestable, estrenada al juny passat amb un format teatral contemporani que tira de vídeo en directe i maquetes. La trama s’inicia amb la fugida com a solució davant el conflicte, cap al nord, mitificat com un lloc millor en aquest text carregat de simbolisme. Però durant el trajecte es produeix una escissió entre l’home i la dona: ell vol continuar endavant malgrat tot, i ella, en canvi, necessita parar i recordar allò que ha succeït. Dues visions sobre la història de la humanitat i sobre com fer front als estralls de la modernitat i de l’avanç tecnològic. AU

También te puede interesar…

El entusiasmo

DISSABTE 3 I DIUMENGE 4/10
La crisi de la mitjana edat és representada de forma original a través de les vides d’Olivia i Toni, interpretat per Francesco Carril.

53 Domingos

DEL JUEVES 8 AL DOMINGO 18/10
Cesc Gay es uno de los cineastas que mejor representan las aristas, entrañas y esencias de las relaciones humanas.

La importancia de llamarse el Titi

DEL JUEVES 8 AL DOMINGO 11/10
No es ni un musical ni un biopic, sino una reflexión más profunda sobre la importancia de la cultura y los referentes LGTBIQ+.

Fandango Reloaded

DIJOUS 8/10, 20H. 12€
La coreògrafa valenciana Inka Romaní recupera el fandango d’Aiora acostant-se a l’electrònica a colp d’autotune.

Un día feliz

DEL VIERNES 2 AL DOMINGO 4/10
Teatro Che y Moche recorre con música las aventuras tragicómicas que cincelaron la familia Poliedrich y los conflictos del último siglo.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.