El muro

TEATRE PRINCIPAL. Barques, 15

A propòsit de l’obra The Wall de Pink Floyd, La Teta Calva ens posa damunt la taula un musical, retrat còmic de la realitat tan visceral com encertat, tan apocalíptic com reflexiu (certament molt en l’onada de la premiada Síndrhomo) i tan audaç en la seua catarsi com necessària, en l’actualitat, en molts dels perfils personals que se desdibuixen lànguidament en la nostra societat. Com de diferents hagueren sigut algunes de les nostres vides de no haver-nos topat, indolents, amb aqueix mur emocional i psicològic, però també social i autoritari, sent part d’ell, sent ladrillos! Merce Tienda i Leo de Bari –habituals en les propostes dramatúrgiques de María Cárdenas i Xavo Giménez– compten també en aquesta ocasió amb Carles Chiner, qui a més ha compost la música original, com ja va fer per a la coral i magnífica Les Aventures de T. Sawyer. Escenes protagonitzades per un caçador castís i poeta, un cantant de bodes, un heavy metal, una dona de la neteja transsexual i de Rosi, que és l’eix narratiu d’aquesta història, l’encreuament de la qual es resumeix en derrocar aqueix simbòlic mur, escalar-lo o vore’l envellir. De segur ens provocarà sense deixar-nos indiferents, o almenys això volem. Per això anem al teatre. SERGIO BELLO

También te puede interesar…

Ricard III

LUNES 27/4, 19H. 6€
El retrato incisivo de un gobernante deforme que encarna la ambición desmedida y el ejercicio del poder basado en la manipulación.

Salomé

DEL DISSABTE 25/4 AL DISSABTE 9/5
Inspirada en la figura bíblica però filtrada per l’imaginari d’Oscar Wilde, l’òpera Salomé desplega una música intensa, sensual i explosiva.

O dragón de ouro

DISSABTE 25 I DIUMENGE 26/4
Una trama que aborda, amb un humor molt fi, temes actuals del debat social com la migració «il·legal» o la prostitució forçada.

La última noche con mi hermano

SÁBADO 25 Y DOMINGO 26/4
El Centro Dramático Nacional es garantía de calidad y si viene de la mano de Alfredo Sanzol, es una apuesta segura.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.