El lector por horas

DEL DIVENDRES 10 AL DIUMENGE 19/11
TEATRE RIALTO. Pl. l’Ajuntament, 1

José Sanchis Sinisterra (Premi Nacional de Literatura) ens proposa en El lector por horas una premissa aparentment senzilla: un home de negocis anomenat Celso contracta a un lector per hores, Ismael, perquè llija en veu alta a la seua filla cega, Lorena. Ismael ha de llegir amb la major neutralitat possible. Però serà l’elecció dels textos literaris universals i la dinàmica que es genera entre els personatges el que desencadene un remolí emocional incontrolable dins d’aquest intrigant joc metatextual coproduït per la Sala Beckett i l’Institut Valencià de Cultura. La reflexió sobre la complexitat de les relacions humanes i les seues múltiples dimensions serà  molt interessant. LUCAS SÁEZ

También te puede interesar…

Ricard III

LUNES 27/4, 19H. 6€
El retrato incisivo de un gobernante deforme que encarna la ambición desmedida y el ejercicio del poder basado en la manipulación.

Salomé

DEL DISSABTE 25/4 AL DISSABTE 9/5
Inspirada en la figura bíblica però filtrada per l’imaginari d’Oscar Wilde, l’òpera Salomé desplega una música intensa, sensual i explosiva.

O dragón de ouro

DISSABTE 25 I DIUMENGE 26/4
Una trama que aborda, amb un humor molt fi, temes actuals del debat social com la migració «il·legal» o la prostitució forçada.

La última noche con mi hermano

SÁBADO 25 Y DOMINGO 26/4
El Centro Dramático Nacional es garantía de calidad y si viene de la mano de Alfredo Sanzol, es una apuesta segura.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.