El agua de València

DISSABTE 21/3, 20.30H. 26/30€
LA RAMBLETA. Bulevard Sud, cantó Pius IX

Quan Fèlix Lope de Vega va ser desterrat del Regne de Castella, el primer destí que va escollir va ser la ciutat de València, en la qual va residir quasi dos anys. Durant la seua estada, es va relacionar amb molts dels escriptors de l’època, però, si hem de destacar-ne un en concret, seria Guillem de Castro. En El agua de Valencia serem testimonis de la vida de l’escriptor madrileny en l’ambient cultural i literari valencià del Segle d’Or espanyol, així com del triangle amorós en que està involucrat amb Guillem de Castro i Constança de Perellós. Una obra carregada d’història i comèdia, en format de teatre musical, que ara tenim el plaer de gaudir de nou per a celebrar el Dia Mundial del Teatre. NÚRIA FABUEL

También te puede interesar…

Ricard III

LUNES 27/4, 19H. 6€
El retrato incisivo de un gobernante deforme que encarna la ambición desmedida y el ejercicio del poder basado en la manipulación.

Salomé

DEL DISSABTE 25/4 AL DISSABTE 9/5
Inspirada en la figura bíblica però filtrada per l’imaginari d’Oscar Wilde, l’òpera Salomé desplega una música intensa, sensual i explosiva.

O dragón de ouro

DISSABTE 25 I DIUMENGE 26/4
Una trama que aborda, amb un humor molt fi, temes actuals del debat social com la migració «il·legal» o la prostitució forçada.

La última noche con mi hermano

SÁBADO 25 Y DOMINGO 26/4
El Centro Dramático Nacional es garantía de calidad y si viene de la mano de Alfredo Sanzol, es una apuesta segura.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.