Dia Internacional de la Dansa 2025

DISSABTE 26/4, 12 I 20H.
LA REINA 121. La Reina, 121

El 29 d’abril és el Dia Internacional de la Dansa, i a València ho celebrem de diferents maneres. Tenim deu dies de festival Dansa València la primera quinzena del mes com a gran referent del gènere, però també trobem xicotets esdeveniments que adoben la proposta pel seu compte. La Reina 121 en programa dues peces ben interessants el dissabte 26/4. PecuLiaR [12h] és una excursió extravagant seguint a Fanny de Funny, una dona que et furtarà el cor. Penja’m [20h], per la seua banda, és una sessió d’improvisació amb música electrònica i dansa, on tothom pot participar si així ho desitja o, simplement, observar com es creen moments únics i irrepetibles que connecten cos i so en un espai lliure. AU

También te puede interesar…

Oráculo FM

DISSABTE 28 I DIUMENGE 29/3
Teatre visual on es barregen la manipulació d’objectes, el teatre d’ombres, el teatre físic i la sintonització de freqüències radiofòniques.

NumEros

DISSABTE 28 I DIUMENGE 29/3
El programa de la Companyia Nacional de Dansa reuneix el treball de tres coreògrafs de referència: Balanchine, Forsythe i Godani.

Estem perdudes

DISSABTE 28/3, 19H. 11€
Una comèdia de situació sobre dues germanes que se’n van de viatge per a tirar les cendres de sa mare a Kenya.

Más perdidos que carracuca

DEL VIERNES 27 AL DOMINGO 29/3
Una tragicomedia coproducida en Madrid que desliza crítica social poniendo en foco en aquellos que viven en los márgenes.

Las jirafas duermen de pie

DISSABTE 28 I DIUMENGE 29/3
Una obra amb perspectiva feminista que reflexiona sobre les relacions sexuals i afectives, la monogàmia i la criança.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.