Bésame 2.0

DEL DIJOUS 12 AL DIUMENGE 15/5
TEATRE RIALTO. Pl. Ajuntament, 17

Bésame 2.0 teatre i dansa contra la violència de gènere és una autèntica miscel·lània de gèneres i sentiments. Ací trobarem teatre i dansa, comèdia i tragèdia, castellà i valencià, i tot tipus de llenguatge corporal per aconseguir sensibilitzar a un públic, especialment jove, sobre la necessitat de lluitar contra la violència de gènere. Aquesta proposta escènica dirigida per l’actriu i ballarina Pepa Cases es presenta de manera intimista i propera a través d’un taller didàctic basat en la prevenció de la violència que conclou amb una tertúlia. L’espectacle original era una peça breu de dansa, Bésame…. hasta que la muerte nos separe,que va anar evolucionant fins convertir-se en allò que serà al Rialto. Així, text i dansa s’uneixen per a conscienciar els adolescents contra les agressions. ASSUMPTA TAMARIT

También te puede interesar…

Ricard III

LUNES 27/4, 19H. 6€
El retrato incisivo de un gobernante deforme que encarna la ambición desmedida y el ejercicio del poder basado en la manipulación.

Salomé

DEL DISSABTE 25/4 AL DISSABTE 9/5
Inspirada en la figura bíblica però filtrada per l’imaginari d’Oscar Wilde, l’òpera Salomé desplega una música intensa, sensual i explosiva.

O dragón de ouro

DISSABTE 25 I DIUMENGE 26/4
Una trama que aborda, amb un humor molt fi, temes actuals del debat social com la migració «il·legal» o la prostitució forçada.

La última noche con mi hermano

SÁBADO 25 Y DOMINGO 26/4
El Centro Dramático Nacional es garantía de calidad y si viene de la mano de Alfredo Sanzol, es una apuesta segura.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.