Sushi Go! Gira i menja dim

JOC

Jugadors: 2-6 · Temps aproximat: 20 minuts · Edat mínima recomanada: 8 anys · Preu: 25€

Sushi Go! Gira i menja dim sum és un joc de taula refrescant que combina estratègia i diversió amb una ambientació gastronòmica plena de sabor. Inspirat en el clàssic Sushi Go!, porta l’experiència a una nova dimensió gràcies a una taula giratòria que simula un autèntic restaurant oriental. Els jugadors hauran de competir per aconseguir les millors combinacions de dim sum, girant la taula per triar les cartes més apetitoses i superant els reptes de la mecànica de rotació. Sushi Go! convida els jugadors a gaudir de la cuina xinesa des del primer minut, i els seus components colorits i la temàtica culinària fan que jugar siga, a més, un plaer visual i estratègic. El pots trobar a Homoludicus (Dr. Sanchis Sivera, 21). TONI

También te puede interesar…

En busca del futuro

Plataforma: Filmin
Una mirada a cómo el cine de ciencia ficción de los años ochenta imaginó el futuro tecnológico.

Caza bombas

En rondes cronometrades, haureu de desactivar els dispositius abans que el comptador arribe a zero.

Soy un ángel perdido

Jordi Lafebre
Con un buen guion y un grafismo limpísimo, Jordi Lafebre combina humor, crónica social y thriller en la Barcelona de hoy.

Brevari

Es poden jugar en cinc modalitats diferents (algunes, cooperatives) i els creadors et conviden a incloure les teues pròpies fotografies.

Cape fear

Plataforma: Apple TV
Llega una nueva versión televisiva de «El cabo del terror», de diez capítulos, con Javier Bardem y la ma-ra-vi-llo-sa Amy Adams.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.