VIII L’Eliana Cinema

FESTIVAL DE CINE

DEL DIVENDRES 6 AL DISSABTE 14/9
lelianacinema.es

L’Associació Cultural LeCinema organitza el festival L’Eliana Cinema, que té com a objectiu promoure el desenvolupament del talent jove en la nostra comunitat. El festival compta amb dues seccions a concurs: Cinema a l’escola, on es presenten obres creades per alumnes de centres escolars, i 72 hores, en la qual els participants han de realitzar un curtmetratge en només tres dies dins dels límits de la localitat. A més, el festival inclou projeccions de cinema mut a l’aire lliure, una sessió de curts d’animació amb trobada amb els seus autors, i el taller infantil La màgia dels efectes especials, on els més menuts poden aprendre aquestes tècniques de la mà de Mahalia Frizon, membre de l’equip organitzatiu. G.LEÓN

También te puede interesar…

La isla de Amrum

JUEVES 30/4
Un nuevo trabajo del alemán Fatih Akin es siempre una buena noticia.

El sonido de la caída

VIERNES 24/4
El segundo largometraje de la alemana Mascha Schilinski nos propone una reflexión sobre el paso del tiempo.

VII LABdeseries

DEL MARTES 21 AL DOMINGO 26/4
Tres directores de lujo como Paco Plaza (Rec), Paula Ortiz (La novia) y Salvador Calvo participan en el festival valencianos de las series.

Especial Katsuhiro Ōtomo

DILLUNS 20 I 27/4
Els cinemes Lys li dediquen un cicle al director japonés de manga i animació Katsuhiro Ōtomo, autor d'»Akira».

Un poeta

VIERNES 17/4
Premio del Jurado en la sección Una cierta mirada del Festival de Cannes y Premio Horizontes a la Mejor Película Latinoamericana en San Sebastián.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.