Somriures sense llàgrimes: Formes de la comèdia cinematogràfica

CICLE DE CINEMA

FINS DIJOUS 27/3
UPV. Camí de Vera, s/n

Amb Sonrisas sense llàgrimes, la Universitat Politècnica de València (UPV) ens proposa un cicle de pel·lícules que ens apropa a aquest tipus de comèdia on el riure o la ironia conviuen amb una seriosa reflexió sobre la vida. No parlem de comèdia pura, sinó d’un humor de vegades contingut en els conflictes vitals. El programa abasta vint títols de molts països i de totes les èpoques. Veurem Ninotchka [14/11] d’Ernst Lubitsch, Arsènic per compassió [21/11] de Frank Capra, Mon oncle [12/12] de Jacques Tati, Bon dia [19/12] de Yasijuro Ozu, Plàcid [16/1] de Berlanga i The apartment [23/1] de Billy Wilder, fins a Espíritu sagrado [6/3] de Chema García Ibarra o Vasil [27/3] d’Avelina Prats, entre d’altres. G.LEÓN

También te puede interesar…

XVII Humans Fest

DEL JUEVES 28/5 AL SÁBADO 6/6
Nueva edición de este festival que tiene en su ADN la defensa y difusión de los derechos humanos.

El drama

VIERNES 29/5
La carrera del noruego Kristoffer Borgli daría un giro radical con su anterior película, la inclasificable Dream Scenario.

Corredora

VIERNES 29/5
La debutante Laura García Alonso nos propone una reflexión sobre nuestra relación con el éxito en la sociedad contemporánea.

Un mundo frágil y maravilloso

VIERNES 22/5
Ahora que el Líbano es triste noticia de actualidad, llega a las salas comerciales esta película que participó como candidata a los Oscar.

X Docs Valencia

DEL VIERNES 15 AL SÁBADO 23/5
Primera década de andadura para el festival DocsValencia centrado en el llamado cine de no-ficción.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.