Socialmed 2022

DEL DISSABTE 14 AL DIVENDRES 27/5
festivalsocialmed.org

Segona edició d’aquest certamen que es defineix com un espai que cerca convidar-nos “a la participació, a què la ciutadania conega la situació dels drets humans en el nostre entorn i actue per a canviar la situació d’aquestes injustícies”. En aquesta convocatòria, el Socialmed té com a tema central l’aigua, exemple dramàtic de les conseqüències d’un canvi climàtic que afecta al medi ambient i és causa de tot tipus de conflictes socials i polítics. Cada vegada més, l’accés a l’aigua, no només ha complicat la supervivència dels espais naturals, sinó que s’ha convertit en un luxe que ha eixamplat les desigualtats entre països. El certamen es divideix en dos seccions, ficció i documental. Entre els títols seleccionats trobem: Amira de la directora jordana Mohamed Diab, Stop Zemlia de Kateryna Gornostai, la kosovar Hive de Blerta Basholli, Una historia de amor y deseo de la tunisiana Leyla Bouzid, The blind man who did not want to see Titanic del finlandès Teemu Nikki, i The heroics del francès Maxime Roy. G.LEÓN

También te puede interesar…

Father mother sister brother

MIÉRCOLES 24/12
«Father mother sister brother» se divide en tres actos con un denominador común: el reencuentro entre miembros de distintas familias.

10 anys de l’Eliana Cinema

DIUMENGE 21/12, 18H.
Les obres presentades a concurs han de rodar-se en un termini màxim de 72 hores i incorporar en el guió un objecte obligatori.

El extranjero

VIERNES 19/12
François Ozon se atreve con uno de los textos sagrados de la literatura universal.

Centenari Maurice Pialat

DEL DISSABTE 13/12 AL DIUMENGE 1/2
L’obra del director francés Maurice Pialat carrega l’etiqueta d’un cinema post nouvelle vague.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.