LAS BISTECS

DIJOUS 21/12, 22H. 10/12€

LA 3. Pare Porta, 3

«Oh, no! Otra vez Las Bistecs!». La3 és el lloc natural de les creadores de l’electrodisgusting a l’excapital de la Ruta Destroy. Les seues cançons són himnes per als millenials i per al moderneo, una crítica àcida i mordaç al món de l’estètica i la mercantilització de la producció artística i la creativitat. Una mofa a la contemporaneïtat que enganxa a qui més hi combrega. Els seus concerts-performance no cansen, amb només un àlbum han omplit més sales que alguns caps de cartell de la bombolla festivalera. El seu únic treball, Las Bistecs, fa un recorregut per totes les melodies de l’indiemainstream: fàcils i simples, com el món que caricaturitzen. El dijous 21 no us abrigueu en excés, ja sabeu que «el guardarropa siempre es un problema». CARLES PLAS

….

También te puede interesar…

Fast Kids

DIJOUS 4/6, 21H. 15/20€
El quartet novaiorqués destaca per ritmes ràpids i dinàmics i atractives línies de baix combinades amb guitarres afilades.

Herbert & Momoko (live)

DISSABTE 23/5, 20H. 9€
Uns arquitectes del so que donen forma a una música que respira, que tremola i que es muta cada segon.

Amaia

DIUMENGE 31/5, 20H. 42/55€
Pel seu pas pels escenaris de gran format, la cantant navarresa ha concebut un espectacle ambiciós, fet de màgia i grandesa.

Madee

SÁBADO 30/5, 23.30H. 20€
Se espera un directo cercano, de guitarras que crecen sin prisa y emociones a flor de piel.

Candelabro

DIMECRES 27/5, 21H. 20€
Entre referències literàries, imaginaris religiosos i una mirada generacional punyent, el grup construeix un relat propi.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.