ICEBERG

DEL DIVENDRES 27 AL DIUMENGE 29/1

SALA RUSSAFA. Dénia, 55

Dues nits, les dues marcades per la mort i la música: la primera es remunta al 12 de maig de 2009, quan va morir Antonio Vega; la segona fou enrere en el temps, per a arribar al 5 d’abril de 1994, quan es suïcidà Kurt Cobain. Aquesta història succeeix entre ambdues dates i té com a protagonistes una jove prostituta i dos germans, un xarxa skinhead que sovinteja les drogues i un amorós que quequeja. Drogues, família, alcohol i ànsia per viure són el còctel fatal d’aquest muntatge que obri la sisena edició del cicle de Companyies Valencianes de la Sala Russafa, on no faltarà el drama, l’humor, la mort i el misteri. GLORIA POZUELO

También te puede interesar…

Oráculo FM

DISSABTE 28 I DIUMENGE 29/3
Teatre visual on es barregen la manipulació d’objectes, el teatre d’ombres, el teatre físic i la sintonització de freqüències radiofòniques.

NumEros

DISSABTE 28 I DIUMENGE 29/3
El programa de la Companyia Nacional de Dansa reuneix el treball de tres coreògrafs de referència: Balanchine, Forsythe i Godani.

Estem perdudes

DISSABTE 28/3, 19H. 11€
Una comèdia de situació sobre dues germanes que se’n van de viatge per a tirar les cendres de sa mare a Kenya.

Más perdidos que carracuca

DEL VIERNES 27 AL DOMINGO 29/3
Una tragicomedia coproducida en Madrid que desliza crítica social poniendo en foco en aquellos que viven en los márgenes.

Las jirafas duermen de pie

DISSABTE 28 I DIUMENGE 29/3
Una obra amb perspectiva feminista que reflexiona sobre les relacions sexuals i afectives, la monogàmia i la criança.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.