Poncia

DEL DIJOUS 26 AL DIUMENGE 29/3
T. OLYMPIA. Sant Vicent Màrtir, 44

Poncia és un monòleg basat en un personatge de La casa de Bernarda Alba, de Federico García Lorca. Lolita Flores interpreta la criada que observa, jutja i confessa el que ningú s’atreveix a dir dins d’eixa casa tancada amb clau. Ella resa la mort d’Adela, mentre la casa s’ha convertit en un mar de silenci. Luis Luque arreplega les intervencions de la minyona per a convertir-les en reflexions i diàlegs fantasmagòrics. De forma que, amb aquest paper, Lolita s’endinsa en els misteris, la repressió i la tragèdia femenina, i li rendeix homenatge al desig frustrat de sa mare, Lola Flores, de posar-se en la pell d’aquest personatge. Una interpretació carregada d’emoció i força dramàtica. ASSUMPTA TAMARIT

También te puede interesar…

Emigradas

SÁBADO 9 Y DOMINGO 10/05
En Emigradas, Cienfuegos Danza convierte la migración en un músculo en permanente contracción.

Un viaje sin retorno

DIVENDRES 8/5, 20.30H. 22/26€
Estem davant d’una reflexió sobre el preu de l’èxit i el valor dels somnis en un context de pobresa i misèria.

14a Cabanyal Íntim

DEL DIJOUS 7 AL DIUMENGE 10/5
Són temps líquids i inestables on regna la vulnerabilitat, una sensació que enguany marca el pas de la 14a edició del Cabanyal Íntim.

Coreografies virtuals

DEL DIJOUS 7 AL DIUMENGE 10/5
Dansa que transcendeix el moviment i s’apropia d’ell de manera col·lectiva en aquesta època de soledat connectada en xarxa.

Señora Einstein

DEL DIMECRES 6 AL DIUMENGE 10/5
Marić va ser científica, matemàtica i la cocreadora de la Teoria de la Relativitat, però la seua història va quedar enfosquida.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.