El camí de la sal

DEL DIJOUS 26 AL DIUMENGE 29/3
T. RIALTO. Pl. Ajuntament, 17

Una parella de mitjana edat arriba a la seua casa-refugi a la muntanya. Quan hi arriben, s’adonen que els seus millors amics, a qui havien convidat a gaudir de la casa uns dies abans, els han deixat sense llenya, amb les bombones de gas buides, sense ampolles de vi i amb el fem per buidar. A més, la porta del dormitori no es pot obrir… És el punt de partida d’aquesta nova producció de L’Hongaresa Teatre, escrita —en vers, tot i que arriba en prosa als espectadors— per Paco Zarzoso per a Sergi Torrecilla i Lara Salvador, actriu amb qui ja va coincidir a El último Tarzán. Tots dos són la parella que busca un refugi de la seua vida i la seua relació, dins d’aquest joc metateatral que posa en ridícul els mecanismes humans de supervivència. AU

También te puede interesar…

Intimidad

DEL JUEVES 25 AL DOMINGO 28/6
La obra explora con lucidez las fronteras entre lo privado y lo público en una época marcada por la sobreexposición emocional.

Carmina Burana

DEL DIJOUS 25 AL DIUMENGE 28/6
Per a celebrar el vintè aniversari de Les Arts, el coreògraf Edward Clug i el Ballet Dortmund presenten un espectacle irrepetible.

V Al Crepuscle

DEL DIJOUS 18 AL DIUMENGE 21/6
Al Crepuscle va nàixer a Sagunt per a fer-nos gaudir de les arts escèniques a la llum ataronjada del capvespre.

IX Contorsions

DEL DIJOUS 18 AL DIUMENGE 21/6
Cada any acaba abans la temporada escènica als teatres públics, però encara resta el xicotet reducte de Contorsions.

No ni ná

VIERNES 12/6, 20H.
Una copla disidente que mastica las eses, la pluma, los volantes y lo folclórico para convertirlos en herramientas de resistencia.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.