Mare

DIMECRES 11 I DIJOUS 12/3
S. MATILDE SALVADOR (La Nau). Universitat, 2

Provinent d’un barri obrer valencià de mitjan anys huitanta, una dona de 36 anys conta la seua història interactuant amb els personatges de la seua infància i joventut que la van criar i la van veure créixer. Pel camí, es preguntarà per la seua identitat, pel significat de la paraula “mare” i per la millor manera de construir un futur sòlid quan el seu passat no ho ha estat. Plantejada com una ficció autobiogràfica, La calle era nuestra guanyà per unanimitat el cinqué Premi de Dramaturgia Russafa Escènica 2021, fet que va permetre que la companyia EmergidasRocío Ladrón de Guevara, Laura Valero i Fernando Soler— convertira la peça en una obra llarga titulada Mare, que arriba a La Nau a les portes del 8M. AU

También te puede interesar…

Oráculo FM

DISSABTE 28 I DIUMENGE 29/3
Teatre visual on es barregen la manipulació d’objectes, el teatre d’ombres, el teatre físic i la sintonització de freqüències radiofòniques.

NumEros

DISSABTE 28 I DIUMENGE 29/3
El programa de la Companyia Nacional de Dansa reuneix el treball de tres coreògrafs de referència: Balanchine, Forsythe i Godani.

Estem perdudes

DISSABTE 28/3, 19H. 11€
Una comèdia de situació sobre dues germanes que se’n van de viatge per a tirar les cendres de sa mare a Kenya.

Más perdidos que carracuca

DEL VIERNES 27 AL DOMINGO 29/3
Una tragicomedia coproducida en Madrid que desliza crítica social poniendo en foco en aquellos que viven en los márgenes.

Las jirafas duermen de pie

DISSABTE 28 I DIUMENGE 29/3
Una obra amb perspectiva feminista que reflexiona sobre les relacions sexuals i afectives, la monogàmia i la criança.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.