Les amistats perilloses

DEL DIJOUS 29/1 AL DIUMENGE 15/2
SALA RUSSAFA. Dénia, 55

La formació valenciana Alarcón & Cornelles presenta una versió de la coneguda novel·la francesa del segle XVIII Les amistats perilloses. Ho fa amb la  mirada renovada del segle XXI, però deixant patent que moltes coses continuen vigents. En l’espectacle veurem retratades les manipulacions i jocs d’alcova de les classes acabalades. Una recreació de les relacions de poder i de la fascinació per la maldat que ompli titulars, tant en aquella època com en la nostra. Són protagonistes un home i una dona que van ser amants un temps enrere i que comparteixen una passió pels afers passionals i escandalosos. Recolzant-se sobre el retrat psicològic dels personatges, la trama convida a reflexionar sobre la desigualtat de gènere. ASUMPTA TAMARIT

También te puede interesar…

La taberna de los perros

DEL DIVENDRES 23 AL DIUMENGE 25/10
La vida del propietari d’una taverna es veu sacsejada quan uns activistes s’instal·len davant per evitar un desnonament.

Ahlam, soñar con una vida

VIERNES 16/10, 20H.
Una ventana a las historias de mujeres palestinas refugiadas en Líbano basada en el cómic de Susana Martín y Cristina Bueno.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.