Premis Lux del Parlament Europeu

ESTRENO EN SALAS

DILLUNS 15/12, 17H.
CINESTUDIO D’OR. Almirant Cadarso, 31

En el marc del programa Desembre Europeu, que enguany celebra la seua 11a edició, i amb el lema “Memòria i futur d’Europa, 40 anys d’Espanya a la UE”, el Centre de Documentació Europea de la Universitat de València i l’Aula de Cinema de la UV, en col·laboració amb l’Oficina del Parlament Europeu a Espanya, ens proposen una marató de pel·lícules guardonades amb els Premis Lux que atorga la institució. De les 17 a les 24 hores de la vesprada i la nit podrem veure: Animal de Sofia Exarchou, el documental Dahomei de Mati Diop, la cinta d’animació Flow de Gints Zilbalodis i Julia keeps quiet de Leonardo Van Dijl. L’entrada és gratuïta després de sol·licitar-la en taquilla. G.LEÓN

También te puede interesar…

John Cassavetes y Gena Rowlands

DEL DIMECRES 1/4 AL DIVENDRES 24/5
John Cassavetes és sinònim d’independència i renovació de les formes en el cinema estatunidenc.

La Grazia

MIÉRCOLES 1/4
Tras su poco comprendida Parthenope, Paolo Sorrentino regresa con un trabajo con el que parece haberse reconciliado con la crítica.

Amarga Navidad

VIERNES 20/3
Los temas clásicos del cine de Almodovar: elemento melodramático, traición pasional y el juego entre ficción y realidad.

In-Edit On Tour 2026

DEL DISSABTE 13/3 AL DIVENDRES 22/5
Nova edició d’aquest cicle de Caixaforum que arreplega una selecció dels millors documentals que s’han pogut veure al festival In-Edit.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.