Com fer burpees

DISSABTE 6 I DIUMENGE 7/12
TEM. Pl. Rosari, 3

El pseudogurú de les finances Amadeo Llados explica als seus seguidors que han de posar-se tan toxos com ell per a triomfar en la vida, que ells són els únics responsables del seu èxit o fracàs (entés com ser un mileurista amb panxa o dormir huit hores). El coneguem perquè es va fer viral una de les seues “masterclass” en què els assistents feien burpees dins d’un casino. Com fer burpees és la nova estrena de la companyia de teatre polític La Canadiense: teatre físic i textual sobre la vulnerabilitat de la joventut davant dels discursos en xarxes que fan apologia del treball i la meritocràcia. Discursos que alimenten l’aporafòbia i que estan al servei dels interessos del capitalisme i de les grans empreses. S.M.

También te puede interesar…

Turandot

DEL DIUMENGE 31/5 AL DIMARTS 16/6
Turandot està basada en un poema de Nizami Gandjawi, un dels autors més importants de la literatura persa.

Hasta el final de la fiesta

SÁBADO 30/5, 20H. 21/25€
La protagonista es una mujer de setenta años que empieza a vivir su propia vida después de haber pasado muchos años dedicada a los demás.

L’Innocent

DEL DIJOUS 21 AL DIUMENGE 24/5
L’obra utilitza els crims de Miramar com a punt de partida per a preguntar-se pel sistema que decideix qui és culpable.

Alegría. Bajo una nueva luz

DEL VIERNES 22/5 AL DOMINGO 28/6
Más de treinta años después del estreno de Alegría, el Cirque du Soleil nos la presenta con una narrativa y unas acrobacias renovadas.

La ternura

DEL MIÉRCOLES 20/5 AL DOMINGO 28/6
La comedia de enredo de Alfredo Sanzol, ahora dirigida por Rebeca Valls e interpretada por un elenco de altura 100% valenciano.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.