La brama del Cérvol

DISSABTE 1/11, 20H. 12€
TEM. Pl. del Rosari, 3

Ens trobem a un vell hotel de muntanya perdut enmig del no-res. Un grup de persones ha vingut de molt lluny per a sentir la majestuosa brama del cérvol, diuen que és una experiència única. D’altres han vingut a tancar un important negoci immobiliari, o a intentar salvar el seu matrimoni. Un grup de creadors escènics espera passar uns dies discutint sobre les possibilitats del teatre polític per transformar la societat. Es percep una rabiosa necessitat de viure experiències inèdites perfectament estàndards. La brama del cérvol, el nou espectacle de la companyia catalana La Calòrica, és una comèdia existencial sobre la solitud contemporània, la utopia col·lectiva i la cerca d’una experiència que ho canvie tot. G.T.

También te puede interesar…

Stellae

DEL JUEVES 4 AL DOMINGO 7/6
Stellae mira al cosmos para hablarnos de esa familia que se muda al campo y descubre que la incomunicación tiene órbita propia.

XXXV Mostra de Teatre d’Alcoi

DEL DILLUNS 1 AL DIJOUS 4/6
Una programació amb 19 propostes escèniques on destaca la dansa en format breu performada en espais d’exhibició no convencionals.

Turandot

DEL DIUMENGE 31/5 AL DIMARTS 16/6
Turandot està basada en un poema de Nizami Gandjawi, un dels autors més importants de la literatura persa.

Hasta el final de la fiesta

SÁBADO 30/5, 20H. 21/25€
La protagonista es una mujer de setenta años que empieza a vivir su propia vida después de haber pasado muchos años dedicada a los demás.

L’Innocent

DEL DIJOUS 21 AL DIUMENGE 24/5
L’obra utilitza els crims de Miramar com a punt de partida per a preguntar-se pel sistema que decideix qui és culpable.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.