Días sin escuela

CÒMIC

Elena Uriel i Sento · Astiberri

Días sin escuela és un còmic sobre com els xiquets viuen la guerra. En realitat, no importa massa quina guerra, tant se val si és Ucraïna o Gaza (tot i que açò no és una guerra sinó un genocidi). Elena Uriel i Sento, però, centren aquesta història en l’experiència personal d’un xiquet (a qui van acollir en acabar la guerra dels Balcans) i una xiqueta bosnians que es van veure atrapats en el conflicte ara fa trenta anys. Com patien, reien i jugaven aliens a les grans gestes bèl·liques i a la geopolítica mundial que es narra als llibres de història. Aquell xiquet de camp hui és un home que, entre paella i paella, els ha parlat de fam, trasllats i por, però també de jocs, infinits jocs en aquells dies sense escola. S.M.

También te puede interesar…

Brevari

Es poden jugar en cinc modalitats diferents (algunes, cooperatives) i els creadors et conviden a incloure les teues pròpies fotografies.

Cape fear

Plataforma: Apple TV
Llega una nueva versión televisiva de «El cabo del terror», de diez capítulos, con Javier Bardem y la ma-ra-vi-llo-sa Amy Adams.

Viene del este

Antonio J. Jiménez
«Viene del este» nos cuenta cómo discurre un 22 de marzo tonto en el que nadie es consciente de la catástrofe que está por venir.

Spider-noir

Plataforma: Prime Video
Prime Vídeo estrena otro experimento que viene de los comics y que mezcla cine negro con superhéroes.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.