Caos

DEL DIVENDRES 31/1 AL DIUMENGE 2/2
E. INESTABLE. Aparisi i Guijarro, 7

Victoria Mínguez, Lucía Aibar i Ramón Rodenas (Teatre de l’Abast) viatgen a l’observatori d’Ares dels Oms per a crear el seu pròxim espectacle, però… Però, com adverteix la teoria del caos, tot pot canviar si canvien les condicions inicials. Viki es fa un embolic i encara no sap diferenciar una constel·lació d’una galàxia, però té molt clar amb qui vol compartir la seua vida. Ramon orbita en el seu univers, incapaç de prendre decisions. I Lucía necessita tindre-ho tot controlat sota un cel ple d’estrelles. Els desitjos, dèries, manies, pors i anhels d’aquests joves en la trentena ens plantegen una qüestió: les decisions que estem prenent són encertades, o no? Caos ens vol mostrar la grandesa de les nostres vides i la petitesa de la nostra existència. AU

También te puede interesar…

Stellae

DEL JUEVES 4 AL DOMINGO 7/6
Stellae mira al cosmos para hablarnos de esa familia que se muda al campo y descubre que la incomunicación tiene órbita propia.

XXXV Mostra de Teatre d’Alcoi

DEL DILLUNS 1 AL DIJOUS 4/6
Una programació amb 19 propostes escèniques on destaca la dansa en format breu performada en espais d’exhibició no convencionals.

Turandot

DEL DIUMENGE 31/5 AL DIMARTS 16/6
Turandot està basada en un poema de Nizami Gandjawi, un dels autors més importants de la literatura persa.

Hasta el final de la fiesta

SÁBADO 30/5, 20H. 21/25€
La protagonista es una mujer de setenta años que empieza a vivir su propia vida después de haber pasado muchos años dedicada a los demás.

L’Innocent

DEL DIJOUS 21 AL DIUMENGE 24/5
L’obra utilitza els crims de Miramar com a punt de partida per a preguntar-se pel sistema que decideix qui és culpable.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.