Caos

DEL DIVENDRES 31/1 AL DIUMENGE 2/2
E. INESTABLE. Aparisi i Guijarro, 7

Victoria Mínguez, Lucía Aibar i Ramón Rodenas (Teatre de l’Abast) viatgen a l’observatori d’Ares dels Oms per a crear el seu pròxim espectacle, però… Però, com adverteix la teoria del caos, tot pot canviar si canvien les condicions inicials. Viki es fa un embolic i encara no sap diferenciar una constel·lació d’una galàxia, però té molt clar amb qui vol compartir la seua vida. Ramon orbita en el seu univers, incapaç de prendre decisions. I Lucía necessita tindre-ho tot controlat sota un cel ple d’estrelles. Els desitjos, dèries, manies, pors i anhels d’aquests joves en la trentena ens plantegen una qüestió: les decisions que estem prenent són encertades, o no? Caos ens vol mostrar la grandesa de les nostres vides i la petitesa de la nostra existència. AU

También te puede interesar…

XI Circ Voramar

DEL DIJOUS 27/8 AL DIUMENGE 6/9
Circ Voramar aterra als Poblats Marítims amb un bon ventall de malabars, acrobàcies, equilibrisme, clown i teatre físic.

El llac dels cignes

DEL DILLUNS 3 AL DISSABTE 7/8
Un conte de fades ple de romanticisme i bellesa on trobarem una princesa condemnada a viure com a cigne de dia i com a humana de nit.

43à Sagunt a Escena

DEL DISSABTE 1 AL DIUMENGE 23/8
Lydia Bosch protagonitza «Fedra, en los infiernos» i Coque Malla «La ópera de los tres centavos».

XXIX Festival de Teatro Clásico

DEL LUNES 6 AL SÁBADO 18/7
La programación cruza la tragedia griega, el Siglo de Oro y el siglo XX, y ofrece lecturas contemporáneas de Molière, Lorca o Shakespeare.

Rodafam Arts

DIUMENGES FINS AL 30/8, 21H.
En ple estiu cal anar a buscar el circ a la fresca a les comarques litorals del sud, a Bellreguard, per exemple.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.