Arcángeles

DIVENDRES 24 Y DIUMENGE 25/1
RAMBLETA. Bulevard sud, cant. Pius IX

Amb Arcángeles, el director Chema Cardeña continua l’exploració de temàtiques històriques per a posar en relleu les deficiències de la nostra societat contemporània. Aquesta obra documental, basada en fets reals, reuneix sis actors que representen cadascun un personatge homosexual que ha patit, en diferents èpoques i contextos, el rebuig, la intolerància i la marginació a causa de l’orientació sexual. A través d’un viatge immersiu, l’obra traça huitanta anys de discriminació cap a les persones LGTBIQ+ i dona veu al seu sofriment mentre il·lumina les reivindicacions històriques d’aquest col·lectiu. I ens recorda també que, en molts països, encara continuen en vigor lleis discriminatòries contra els homosexuals. Una obra, per tant, necessària per a no oblidar. B.L.

También te puede interesar…

Intimidad

DEL JUEVES 25 AL DOMINGO 28/6
La obra explora con lucidez las fronteras entre lo privado y lo público en una época marcada por la sobreexposición emocional.

Carmina Burana

DEL DIJOUS 25 AL DIUMENGE 28/6
Per a celebrar el vintè aniversari de Les Arts, el coreògraf Edward Clug i el Ballet Dortmund presenten un espectacle irrepetible.

V Al Crepuscle

DEL DIJOUS 18 AL DIUMENGE 21/6
Al Crepuscle va nàixer a Sagunt per a fer-nos gaudir de les arts escèniques a la llum ataronjada del capvespre.

IX Contorsions

DEL DIJOUS 18 AL DIUMENGE 21/6
Cada any acaba abans la temporada escènica als teatres públics, però encara resta el xicotet reducte de Contorsions.

No ni ná

VIERNES 12/6, 20H.
Una copla disidente que mastica las eses, la pluma, los volantes y lo folclórico para convertirlos en herramientas de resistencia.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.