Fraude

DEL DISSABTE 18 AL DIUMENGE 26/1
OFF. Túria, 47

La notícia real d’un home que portava una doble vida va impactar la dramaturga Eva Zapico, i és a partir d’aquesta que va construir uns personatges que posen en tensió el seu entorn familiar en sostenir una gran mentida. El text s’ha construït arran de la improvisació amb una estructura calidoscòpica que obliga l’espectador a encaixar les peces del trencaclosques. Tot això, mentre els actors canvien de rols constantment i viatgen de la realitat a la ficció entre frases curtes i ràpides. D’una primera ullada, Fraude investiga sobre el fet de mentir, però, si gratem un poc, trobem una metàfora sobre el capitalisme que vol convèncer-nos que trobarem el benestar mitjançant el consum. El fracàs, diu Zapico, és que aquesta felicitat mai no arriba. AU

También te puede interesar…

V Al Crepuscle

DEL DIJOUS 18 AL DIUMENGE 21/6
Al Crepuscle va nàixer a Sagunt per a fer-nos gaudir de les arts escèniques a la llum ataronjada del capvespre.

IX Contorsions

DEL DIJOUS 18 AL DIUMENGE 21/6
Cada any acaba abans la temporada escènica als teatres públics, però encara resta el xicotet reducte de Contorsions.

No ni ná

VIERNES 12/6, 20H.
Una copla disidente que mastica las eses, la pluma, los volantes y lo folclórico para convertirlos en herramientas de resistencia.

X Torneig de Dramatúrgia

DEL DIMARTS 9 AL DIJOUS 18/6, 19H. 2€
Huit dramaturgs valencians lluiten per guanyar el cinturó de campió del Torneig de Dramatúrgia amb els seus textos escènics.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.