Roca negra

DEL DIJOUS 14 AL DIUMENGE 17/11
TEATRE TALIA. Cavallers, 31

L’indomable instint de llibertat i l’obstinat desig  de protegir las seues respectives independències són armes de doble fil que han portat a Nando i Olivia, pare i filla, tots dos escriptors, a replantejar-se les seues vides. La confrontació comença quan Olivia va a casa del seu pare per dir-li que torna a la ciutat on va néixer; és quan s’enceta una conversa franca, amb moments durs i amargs, però també hi trobem de tendres i afectuosos. I és aleshores quan la memòria d’un temps passat apareix, no se sap si per sort o per desgràcia, i quan els dos personatges tenen l’oportunitat de dir-se tot el que mai s’havien atrevit a dir. Juanjo Puigcorbé en el paper de pare s’enfrontarà a la seua filla, María Adamuz, en aquesta interessant Roca negra on les emocions i els sentiments estaran a flor de pell. ASSUMPTA TAMARIT

También te puede interesar…

Ricard III

LUNES 27/4, 19H. 6€
El retrato incisivo de un gobernante deforme que encarna la ambición desmedida y el ejercicio del poder basado en la manipulación.

Salomé

DEL DISSABTE 25/4 AL DISSABTE 9/5
Inspirada en la figura bíblica però filtrada per l’imaginari d’Oscar Wilde, l’òpera Salomé desplega una música intensa, sensual i explosiva.

O dragón de ouro

DISSABTE 25 I DIUMENGE 26/4
Una trama que aborda, amb un humor molt fi, temes actuals del debat social com la migració «il·legal» o la prostitució forçada.

La última noche con mi hermano

SÁBADO 25 Y DOMINGO 26/4
El Centro Dramático Nacional es garantía de calidad y si viene de la mano de Alfredo Sanzol, es una apuesta segura.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.