Offenbach ma non troppo

DEL DIJOUS 9 AL DIUMENGE 12/5
CARME TEATRE. Gregori Gea, 6

Noèlia López Cervantes i Josep Zapater (Cashalda) van trobar el seu segell al 2015 amb Two ladies or no two ladies, un espectacle eminentment musical que va enamorar al públic i la crítica. La música i la multidisciplinarietat són marca de la casa de Cashalda, que en aquest Offenbach ma non troppo proposen una conferència sui generis d’òpera rock que s’endinsa en la vida del compositor Jacques Offenbach i de l’escriptor alemany E.T.A. Hoffmann, a qui Offenbach va transformar en personatge dins de la seua òpera Els contes de Hoffmann. Els dos foren figures del romanticisme que moriren lluitant contra dures malalties per poder acabar les seues obres i Cashalda ha volgut reviure l’última nit d’Offenbach passant de la prosa al conte i de l’òpera al rock amb humor i ironia. AU

También te puede interesar…

Las dolientes. #error2113

SÁBADO 7 Y DOMINGO 8/3
Laura Romero nos sirve una ceremonia de duelo colectivo que visibiliza la muerte en forma de despedida en vida.

Ballar o morir

DEL DIVENDRES 6 AL DIUMENGE 8/3
Una peça de dansa que reflexiona sobre la nostàlgia i la possibilitat d’un futur infinit encarnat en un cos que balla, escolta i reverbera.

Rogles de cançons i misèria

DIVENDRES 6/3, 20H. 10/12€
La memòria de postguerra no la narren els vencedors, sinó les dones que fregaven la vida amb sabó casolà i resignació heretada.

La Tarara

HASTA EL DOMINGO 8/3
«La tarara» es un thriller poético que pone al espectador ante un enigma familiar, vital y personal.

Las amistades peligrosas

SÁBADO 28/2, 19H. 23/29€
Esta es una historia que destapa cómo las clases más poderosas son capaces de jugar con los menos favorecidos.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.