Opening night

DISSABTE 13 I DIUMENGE 14/5
LES ARTS. Professor López Piñero, 1

L’artista i coreògraf valencià Marcos Morau i la seua companyia La Veronal tornen a Les Arts disposats a conquerir de nou els amants de la dansa contemporània amb aquest homenatge al món del teatre. El Premi Nacional de Dansa 2013 ens apropa Opening Night, una creació pròpia de la seua companyia inspirada en la pel·lícula homònima de John Cassavetes que ha cultivat gran èxit de crítica i públic. Es tracta d’una barrejaúnica entre dansa i teatre que atorga un especial protagonisme als cossos sobre l’escenari i al seu caràcter escènic, sense oblidar a totes les persones que fan falta darrere del teló perquè l’espectacle puga portar-se a terme. INÉS LUJÁN

También te puede interesar…

Oráculo FM

DISSABTE 28 I DIUMENGE 29/3
Teatre visual on es barregen la manipulació d’objectes, el teatre d’ombres, el teatre físic i la sintonització de freqüències radiofòniques.

NumEros

DISSABTE 28 I DIUMENGE 29/3
El programa de la Companyia Nacional de Dansa reuneix el treball de tres coreògrafs de referència: Balanchine, Forsythe i Godani.

Estem perdudes

DISSABTE 28/3, 19H. 11€
Una comèdia de situació sobre dues germanes que se’n van de viatge per a tirar les cendres de sa mare a Kenya.

Más perdidos que carracuca

DEL VIERNES 27 AL DOMINGO 29/3
Una tragicomedia coproducida en Madrid que desliza crítica social poniendo en foco en aquellos que viven en los márgenes.

Las jirafas duermen de pie

DISSABTE 28 I DIUMENGE 29/3
Una obra amb perspectiva feminista que reflexiona sobre les relacions sexuals i afectives, la monogàmia i la criança.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.