Paco Moreno

DIVENDRES 12/5, 20H. 11€
ELECTROPURA. Pintor Salvador Abril, 20

Paco Moreno és de tot menys el més evident. Els títols dels seus àlbums ens donen una pista: Rumbitas (2019), Rumba deluxe (2021), Rumba o nada (2021), Rumba Plus (2022) i Rumba profunda (2022). Encara que la rumba siga la inspiració a partir de la qual es despleguen les seues històries, el cantant de Huelva suma el pop, la cúmbia, el bolero, els ritmes urbans i la salsa, sempre amb un fons lo-fi. Sense cap tipus de prejudici, les seues cançons viuen en un lloc indeterminat entre el Luis o Rumba 3, el costumisme de Marcelo Criminal i els ritmes de Kiko Veneno. En la seua música no existeixen fronteres sonores ni generacionals i el desamor i les penes són un motiu de festeig. ALBA NADAL

También te puede interesar…

Biznaga

DIUMENGE 21/12, 12H. 15,40€
La banda madrileña aborda temas sociales urgentes como la precariedad laboral, la crisis de la vivienda y el malestar colectivo.

Los Punsetes + Aurora Roja

DISSABTE 20/12, 12H. 15€
Los Punsetes continuen ampliant un llegat ple d’himnes generacionals i crítica afilada. 

Mishima

DIVENDRES 19/12, 21H. 20/25€
Després de vint-i-cinc anys, la formació continua sent un referent musical i estilístic per al públic i per als músics contemporanis.

Immaculate Fools

SÁBADO 13/12, 21.30H. 25€
Immaculate Fools es una de las bandas fundamentales del pop-rock británico.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.