Músiques religioses del món 2023

DEL DIUMENGE 26/3 AL DIUMENGE 16/4
L’ALMODÍ. Pl. Sant Lluís Bertran, 2

Deixem de banda creences i idees, sentim la música, reflexionem sobre la mort, el perdó, l’eternitat, l’ànima o la bondat. L’Almodí acull en el seu místic interior el cicle de concerts Músiques religioses del món pel gaudi de la música religiosa de totes les cultures, en el qual gaudirem d’un viatge espiritual entre Orient i Occident de la mà de Dúo Karakhanyan, del Via Crucis interpretat per la Schola Cantorum Paradisi Portae o de la deliciosa música persa i sufí que ens regala l’agrupació musical Parvaaz. Sis concerts per a tancar els ulls, recordar com de menudes i menuts som i deixar volar les nostres preocupacions. GLORIA POZUELO

También te puede interesar…

Rod Stewart

DIMARTS 30/6, 21H. 102/163€
Sir Rod Stewart, una de les veus més icòniques del pop-rock internacional, ens farà reviure els seus èxits al Roig Arena.

The pains of being pure at heart

SÁBADO 27/6, 20H. 25/35€
Sus canciones no parecían sorprender, pero llegaban y se quedaban, pese a lo romántico y sencillo, o igual por eso.

Tierra Bobal Fest 2026

DEL VIERNES 26 AL SÁBADO 27/6
Sidonie, Karmento, Santero y Los Muchachos, Calequi y Las Panteras y Alberto & García en el festival vinícola por excelencia.

Ceramic Fest & Party

DIVENDRES 26 I DISSABTE 27/6
Un nou festival de música a l’Horta Sud enfocat en la música en valencià que tant trobem a faltar als Concerts de Vivers.

29é Festival de Jazz

DEL DIMECRES 24/6 AL DIUMENGE 12/7
Maria Schneider, Esperanza Spalding i Lizz Wright encapçalen un Festival de Jazz de València obert al gospel, el soul i el jazz llatí.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.