Hanle

DEL DISSABTE 4 AL DIUMENGE 26/2
SALA OFF. Túria, 47

Roberto Hoyo (Leamok) es va erigir com a jove promesa del teatre valencià estrenant en Russafa Escènica Lázaro, una adaptació rapejada del Lazarillo Tormes en la qual es compartia litrona de cervesa amb el públic. Hanle és l’adaptació d’un altre clàssic, encara que més diluïda, Hamlet aquesta vegada, que en l’era d’Internet incorpora elements com el trap, l’anime o l’aikido per a reflectir la ràbia de tota una generació. Creada en quarantena, és més fosca i menys divertida que Lázaro, però manté el revisar del clàssic des de la cultura contemporània, marca de la casa. Les dues podran veure’s durant el mes de febrer a la Sala Off, gran valedora d’aquest jove talent que és Hoyo. S.M.

También te puede interesar…

Oráculo FM

DISSABTE 28 I DIUMENGE 29/3
Teatre visual on es barregen la manipulació d’objectes, el teatre d’ombres, el teatre físic i la sintonització de freqüències radiofòniques.

NumEros

DISSABTE 28 I DIUMENGE 29/3
El programa de la Companyia Nacional de Dansa reuneix el treball de tres coreògrafs de referència: Balanchine, Forsythe i Godani.

Estem perdudes

DISSABTE 28/3, 19H. 11€
Una comèdia de situació sobre dues germanes que se’n van de viatge per a tirar les cendres de sa mare a Kenya.

Más perdidos que carracuca

DEL VIERNES 27 AL DOMINGO 29/3
Una tragicomedia coproducida en Madrid que desliza crítica social poniendo en foco en aquellos que viven en los márgenes.

Las jirafas duermen de pie

DISSABTE 28 I DIUMENGE 29/3
Una obra amb perspectiva feminista que reflexiona sobre les relacions sexuals i afectives, la monogàmia i la criança.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.