VII Teatre de la Memòria

DEL DIVENDRES 11 AL DISSABTE 19/11
TEATRE PRINCIPAL. Barques, 15
LA NAU. Universitat, 2

Esta edició del cicle Teatre de la Memòria que cada any organitza l’Escalante ens porta cinc propostes que, com sempre, ens ajudaran a reconèixer-nos i aprendre sobre la nostra pròpia història i els fets que ens han portat fins ací. El primer bloc de la programació arrenca en el Teatre Principal amb Cigarreras [11], una obra ambientada en la Fábrica de Tabacos de A Coruña, just abans de la proclamació de la I República al 1873, basada en un text d’Emilia Pardo Bazán. El segon espectacle serà una peça de dansa que transmet lluita i llibertat, Entre hilos y hueso [13], amb una visió feminista i sense prejudicis. La programació continuarà en La Nau amb M.A.R. [14-15], una peça onírica que farà un recorregut per la memòria, les persones i els seus objectes. D’altra banda, Teatro de lo Inestable representarà el seu espectacle Aus Migratòries [16-17] on coneixerem la història d’Angelines, una dona que ha hagut de desplaçar-se per supervivència com fan algunes aus. I per últim, en El enterrador [18-19] veurem un actor preparant un monòleg on inclourà les seues pròpies vivències al poble, parlant sobre ell i el seu avi, però dubtant sobre quina és la vertadera realitat dels fets. G.T.

También te puede interesar…

Oráculo FM

DISSABTE 28 I DIUMENGE 29/3
Teatre visual on es barregen la manipulació d’objectes, el teatre d’ombres, el teatre físic i la sintonització de freqüències radiofòniques.

NumEros

DISSABTE 28 I DIUMENGE 29/3
El programa de la Companyia Nacional de Dansa reuneix el treball de tres coreògrafs de referència: Balanchine, Forsythe i Godani.

Estem perdudes

DISSABTE 28/3, 19H. 11€
Una comèdia de situació sobre dues germanes que se’n van de viatge per a tirar les cendres de sa mare a Kenya.

Más perdidos que carracuca

DEL VIERNES 27 AL DOMINGO 29/3
Una tragicomedia coproducida en Madrid que desliza crítica social poniendo en foco en aquellos que viven en los márgenes.

Las jirafas duermen de pie

DISSABTE 28 I DIUMENGE 29/3
Una obra amb perspectiva feminista que reflexiona sobre les relacions sexuals i afectives, la monogàmia i la criança.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.