Fantastic Negrito

DIJOUS 14/7, 21.30H. 24€
16 TONELADAS. Ricard Micó, 3

Fantastic Negrito és un músic estatunidenc amb un llenguatge molt original, s’aproxima als estils, especialment al blues, d’una manera respectuosa però personal i actualitzada on l’experimentació i la sorpresa són alguns dels seus trets més característics. Guanyador de tres Grammy, les seues influències van del blues, al funk, passant pel soul i el hip-hop. Amb una veu plena d’abundants recursos, li agrada jugar amb canvis de registre, passant amb facilitat de l’agut al greu o utilitzant la tècnica del falsetto, per a aconseguir major expressivitat, emoció i compromís musical. XIMO MARQUÉS

También te puede interesar…

Cycle

VIERNES 8/5, 20.30H. 22€
El grupo anglo-español que redefinió la pista de baile a principios de los dos mil es conocido por su directo intenso y envolvente.

X MIL 2026

DEL DIVENDRES 8 AL DISSABTE 30/5
El festival Música i Lletra (MIL) de Xàtiva commemora els cinquanta anys de la mítica Llibreria la Costera.

AnimalPersona

DIJOUS 7/5, 20.30H. 20/25€
Una reflexió crítica i poètica sobre la nostra època feta a base d’algoritmes, de filtres i de carreres de scrolls sobre les pantalles.

Edwyn Collins

DOMINGO 3/5, 20H. 30/35€
El creador de uno de los mayores éxitos de los años noventa, Edwyn Collins, se despide de los escenarios definitivamente.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.