Periferia Othello

TEATRE

DEL DIVENDRES 25 AL DIUMENGE 27/3
LA MÁQUINA TEATRO. Pare Jofré, 7

Shakespeare ha sigut estudiat per la dramatúrgia des que començà els seus recorreguts  allà pel segle XVI, i no és per a menys, perquè és sabut que la seua producció dona per a reedicions, variacions, i mil i una versions. Bé ho ha vist el dramaturg Josep Pere Peyró, que crea, dirigeix i interpreta aquesta peça, una comèdia improvisada basada en la tragèdia Otelo, el moro de Venecia, en la qual falsos personatges ens porten històries d’enveges, gels i traïcions, tergiversant les notícies per ficar-les en la seua quotidianitat. És aquesta la segona obra de la trilogia Shakespeare creada per l’autor mallorquí, després de l’èxit de Set maneres de ser Hamlet. Després de conéixer Periferia Othello segur que esperarem amb ànsia la tercera part. GLORIA POZUELO

También te puede interesar…

Emigradas

SÁBADO 9 Y DOMINGO 10/05
En Emigradas, Cienfuegos Danza convierte la migración en un músculo en permanente contracción.

Un viaje sin retorno

DIVENDRES 8/5, 20.30H. 22/26€
Estem davant d’una reflexió sobre el preu de l’èxit i el valor dels somnis en un context de pobresa i misèria.

14a Cabanyal Íntim

DEL DIJOUS 7 AL DIUMENGE 10/5
Són temps líquids i inestables on regna la vulnerabilitat, una sensació que enguany marca el pas de la 14a edició del Cabanyal Íntim.

Coreografies virtuals

DEL DIJOUS 7 AL DIUMENGE 10/5
Dansa que transcendeix el moviment i s’apropia d’ell de manera col·lectiva en aquesta època de soledat connectada en xarxa.

Señora Einstein

DEL DIMECRES 6 AL DIUMENGE 10/5
Marić va ser científica, matemàtica i la cocreadora de la Teoria de la Relativitat, però la seua història va quedar enfosquida.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.