Els amics de les arts

DIMARTS 8/2, 20H. 15/20€
TEATRE OLYMPIA. Sant Vicent Màrtir, 200

No hi ha res millor per tancar amb brillantor una gira que acabar envoltat d’amics al Teatre Olympia. L’ara trio barcelonés presentarà al públic valencià el disc més madur i brillant de la seua carrera, El senyal que esperaves, junt als seus hits dels seus quatre anteriors treballs. Una nit irrepetible de la mà de la millor banda de pop del país. Els amics de les arts es creixen cara a cara i aconseguiran emocionar-nos a tots amb un directe potent com pocs. Hi havia ganes de gaudir-los en un ambient així, ja que en les distàncies curtes és quan els creadors de «Jean Luc» ens guanyen. Un d’eixos concerts que marcaran la història del grup català. MARCOS MOLINERO

También te puede interesar…

Concert del 9 d’octubre

DIJOUS 8/10, 20H. 10€
Auxili, El Diluvi, Malifeta, Sandra Monfort i The Tyets participaran al concert amb el que ens celebrem com a valencians.

Buenos vampiros + Roxie Heart

DOMINGO 4/10, 19H. 13/19€
El post-punk de tintes góticos y melodías pop de Buenos vampiros les ha a compartir escenario con artistas como Iggy Pop.

17é Ultrasons

DEL DIVENDRES 2 AL DISSABTE 31/10
Mar Pujol, Baptiste Bailly, Eneritz Furyak, 413x, Versonautas i la nova iniciativa Sonoscopi integren el festival d’Ultrasons.

IV Festival Nòdul

DEL DIVENDRES 2 AL DIUMENGE 4/10
Animal Persona, Romàntic Dimoni, Anna Andreu i La Ludwig Band encapçalen un fetival diferent.

7 Love to Rock

VIERNES 2 Y SÁBADO 3/10
Lori Meyers, Iván Ferreiro, La M.O.D.A., Sanguijuelas del Guadiana y León Benavente en dos días para cantar y bailar.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.