Tórtel

EL LOCO CLUB. Erudit Orellana, 12

Primer concert de l’any a València per a Tórtel i excel·lent oportunitat per  escoltar en directe els temes del seu últim CD. Des del seu llançament el passat mes de setembre, són molts els mitjans especialitzats que ja ho han situat entre els discs favorits del 2018. I és que Las tres tormentas (Intromúsica 2018) és una espècie de suite surrealista que combina a la perfecció, per un costat, la seua habitual eufòria pop i, per un  altre, un so més greu, més electrònic i més profund. Ho presentaran a El Loco acompanyats dels madrilenys El Hijo, també amb nou treball discogràfic. Una simbiosi perfecta per embolcallar-se de pop i electrònica per partida doble. EVA GARRIDO

También te puede interesar…

XXXIX Serenates

DEL DISSABTE 20/6 AL DIJOUS 2/7
Són 39 edicions de Serenates, amb un menú clàssic però eclèctic que sempre conté una píndola pop com la de Christina Rosenvinge.

Miguel Poveda

SÁBADO 20/6, 22H. 50/72€
El artista catalán recorrerá una vez más ese territorio donde el flamenco, la copla y la poesía se confunden con la memoria y la herida.

Homenaje a Arena Auditorium

SÁBADO 13/6, 18H. 44€
Immaculate Fools, Comité Cisne vs Glamour, Los Inhumanos y Neon Collective recuperan el espíritu de una época que marcó a varias generaciones.

Ricardo Villalobos

DISSABTE 13/6, 25/35€
Fa més de vint anys que el productor xilé crea un techno minimal com un viatge hipnòtic en què el temps pareix dilatar-se.

VVV Trippin’you…

DIVENDRES 12/6, 21.30H. 20/23€
VVV [Trippin’ You], Los Manises, Defensa Eslava i Belgrado en un concert benèfic a favor de Palestina.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.