Soledad Vélez

PALAU DE LA MÚSICA. L’Albereda, 30

Soledad Vélez participa en el cicle de concerts Pop, rock… al Palau i ens porta a València el seu concert d’homenatge a Violeta Parra, que va crear amb motiu del centenari del naixement del mite de la cançó xilena. Parra és la gran defensora de la música popular americana, que va difondre juntament amb altres expressions artístiques (i artesanals) de les classes populars i rurals. Totes dues comparteixen viatges que travessen l’oceà Atlàntic per créixer musicalment i artística, en què han mostrat la tradició cultural de la qual són hereves. Vélez es troba immersa en una espiral de creixement musical gràcies al seu darrer àlbum Nuevas épocas(2017) que canta en castellà, un gir que la fa arribar al seu públic d’una manera més transparent. CARLES PLAS

También te puede interesar…

Homenaje a Arena Auditorium

SÁBADO 13/6, 18H. 44€
Immaculate Fools, Comité Cisne vs Glamour, Los Inhumanos y Neon Collective recuperan el espíritu de una época que marcó a varias generaciones.

Ricardo Villalobos

DISSABTE 13/6, 25/35€
Fa més de vint anys que el productor xilé crea un techno minimal com un viatge hipnòtic en què el temps pareix dilatar-se.

Buscabulla

DIMARTS 9/6, 20.30H. 25/30€
La trobada d’un groove tropical i ritmes caribenys amb sintetitzadors suats i disco futurista.

Case Oats

LUNES 8/6, 21H. 14/18€
Canciones sobre gorras de béisbol, colas de caballo y columpios de porche interpretadas con una sencillez que llama a la intimidad.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.