VICENTE ESPÍ QUARTET

JIMMY GLASS. Baix, 28

El bateria valencià Vicente Espí presentarà el seu nou disc Espiral al costat d’altres titans del món del jazz: el mestre del saxo tenor Jesús Santandreu, el guitarrista Iván Cebrián i el carismàtic i original contrabaixista japonés Masa Yamaguchi. El quartet interpretarà un repertori de composicions originals, amb un llenguatge obert a totes les influències i a la improvisació. Una de les fites en la carrera musical de Vicente Espí va ser l’enregistrament del seu disc Dog sounds en 2011, on trobem peces que bevien lliurement de les fonts més actuals, entroncades en el jazz més tradicional i ortodox. De nou ens sorprén amb un àlbum modern i actual, ple de llibertat creativa. G.T.

También te puede interesar…

Homenaje a Arena Auditorium

SÁBADO 13/6, 18H. 44€
Immaculate Fools, Comité Cisne vs Glamour, Los Inhumanos y Neon Collective recuperan el espíritu de una época que marcó a varias generaciones.

Ricardo Villalobos

DISSABTE 13/6, 25/35€
Fa més de vint anys que el productor xilé crea un techno minimal com un viatge hipnòtic en què el temps pareix dilatar-se.

Buscabulla

DIMARTS 9/6, 20.30H. 25/30€
La trobada d’un groove tropical i ritmes caribenys amb sintetitzadors suats i disco futurista.

Case Oats

LUNES 8/6, 21H. 14/18€
Canciones sobre gorras de béisbol, colas de caballo y columpios de porche interpretadas con una sencillez que llama a la intimidad.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.