KAFRE TEATRE 2018

CASA DE LA CULTURA DE PICASSENT. Jaume I, 15 (Picassent)
EL MUSICAL. Nou, 17 (Picassent)
AUMA. Alfarb, 10 (Picassent)

Kafre Teatre presenta aquest 2018 una programació marcada per l’humor i el valencià. Tanmateix, el plat fort d’enguany ens el serveix la companyia Yllana, es a dir, molt d’humor, però tot gestual. Representaran a la Casa de la Cultura Chefs [10/2], una mirada divertida sobre el fascinant món de la gastronomia i, poc després, al Musical, la companyia castellonenca Improplana presentarà l’espectacle Tres cambrers. Aquesta sí, en valencià. Encetarà el festival l’irreverent Xavi Castillo [8/2] i el seguiran Eugeni Alemany i Maria Juan, que presentaran No estem be!, una obra carregada de sàtira a la valenciana; i Pepiu de Castellar, que barrejarà la música popular amb l’humor [9/2]. Tanca la programació David Guapo amb el monòleg #quenonosfrunjanlafiesta [11/2]. AU

También te puede interesar…

XI Circ Voramar

DEL DIJOUS 27/8 AL DIUMENGE 6/9
Circ Voramar aterra als Poblats Marítims amb un bon ventall de malabars, acrobàcies, equilibrisme, clown i teatre físic.

El llac dels cignes

DEL DILLUNS 3 AL DISSABTE 7/8
Un conte de fades ple de romanticisme i bellesa on trobarem una princesa condemnada a viure com a cigne de dia i com a humana de nit.

43à Sagunt a Escena

DEL DISSABTE 1 AL DIUMENGE 23/8
Lydia Bosch protagonitza «Fedra, en los infiernos» i Coque Malla «La ópera de los tres centavos».

XXIX Festival de Teatro Clásico

DEL LUNES 6 AL SÁBADO 18/7
La programación cruza la tragedia griega, el Siglo de Oro y el siglo XX, y ofrece lecturas contemporáneas de Molière, Lorca o Shakespeare.

Rodafam Arts

DIUMENGES FINS AL 30/8, 21H.
En ple estiu cal anar a buscar el circ a la fresca a les comarques litorals del sud, a Bellreguard, per exemple.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.