SOLEDAD VÉLEZ

WAH WAH. Campoamor, 52

Des de la seua arribada a la capital del Túria, fa ja un grapat d’anys, Soledad Vélez ha anat mutant, a poc a poc, fins a fer-se un lloc privilegiat en l’escena musical valenciana. L’artista xilena començà la seua trajectòria amb una proposta propera al folk que ha anat evolucionant al llarg del temps. En Dance and Hunt (Subterfuge, 2016), el seu últim disc, Vélez s’endinsà en la fosca frontera entre el rock i l’electrònica, obtenint un so dens, profund i expansiu. Les lletres són un torrent d’imatges críptiques en les quals s’arremolinen ganivets, esperits, asteroides, tempestes… Cadascun dels seus concerts és un moviment tel·lúric. IVÁN NAVARRO

También te puede interesar…

Fast Kids

DIJOUS 4/6, 21H. 15/20€
El quartet novaiorqués destaca per ritmes ràpids i dinàmics i atractives línies de baix combinades amb guitarres afilades.

Herbert & Momoko (live)

DISSABTE 23/5, 20H. 9€
Uns arquitectes del so que donen forma a una música que respira, que tremola i que es muta cada segon.

Amaia

DIUMENGE 31/5, 20H. 42/55€
Pel seu pas pels escenaris de gran format, la cantant navarresa ha concebut un espectacle ambiciós, fet de màgia i grandesa.

Madee

SÁBADO 30/5, 23.30H. 20€
Se espera un directo cercano, de guitarras que crecen sin prisa y emociones a flor de piel.

Candelabro

DIMECRES 27/5, 21H. 20€
Entre referències literàries, imaginaris religiosos i una mirada generacional punyent, el grup construeix un relat propi.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.