360 Grams

ESPACIO INESTABLE. Aparisi i Guijarro, 7

L’equivalent al pes d’una taronja pot desequilibrar-nos la vida. Això és, més o menys, allò que pesa un pit, una mamella, 360 grams. Tot pot canviar d’un dia a un altre amb un mal diagnòstic pel mig. El cos és bell, la diferència és bella i la bellesa pot ser una actitud política; una eina que ens faça reflexionar i combatre els cànons estètics superficials. Aquesta obra íntima es basa en l’experiència de la mateixa intèrpret i autora, Ada Vilaró, que s’atreveix a compartir la veritable nuesa mitjançant una nova fórmula de dramatúrgia, amb un altre llenguatge escènic que genera un tipus de relació amb el públic diferent. LUCAS SÁEZ

También te puede interesar…

Intimidad

DEL JUEVES 25 AL DOMINGO 28/6
La obra explora con lucidez las fronteras entre lo privado y lo público en una época marcada por la sobreexposición emocional.

Carmina Burana

DEL DIJOUS 25 AL DIUMENGE 28/6
Per a celebrar el vintè aniversari de Les Arts, el coreògraf Edward Clug i el Ballet Dortmund presenten un espectacle irrepetible.

V Al Crepuscle

DEL DIJOUS 18 AL DIUMENGE 21/6
Al Crepuscle va nàixer a Sagunt per a fer-nos gaudir de les arts escèniques a la llum ataronjada del capvespre.

IX Contorsions

DEL DIJOUS 18 AL DIUMENGE 21/6
Cada any acaba abans la temporada escènica als teatres públics, però encara resta el xicotet reducte de Contorsions.

No ni ná

VIERNES 12/6, 20H.
Una copla disidente que mastica las eses, la pluma, los volantes y lo folclórico para convertirlos en herramientas de resistencia.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.