Poder i santedat

TEATRE PRINCIPAL. Barques, 15

Agafeu-se a la cadira que vénen turbulències. Paco Azorín dirigeix una obra on Manuel Molins li alça la sotana a l’Església Catòlica per mostrar les seues vergonyes i deixar-la de gaidó. Més bé per terra. Poder i santedat no parla de l’Església dels pobres que hauria de ser, ni de l’Església de la Teologia de l’Alliberament que va qüestionar la relació vertical amb Déu, sinó de l’obscurantisme de la cúria vaticana. De les seues inversions en paradisos fiscals i, per descomptat, de la seua actitud permissiva amb els milers de casos de pederàstia perpetrats per eclesiàstics que s’han anat destapant arreu del món (el cartell de l’obra és ben revelador). Un espectacle contra la hipocresia i a favor de l’amor lliure amb una posada en escena hilarant i iconoclasta, i uns actors de luxe. AU

También te puede interesar…

Ahlam, soñar con una vida

VIERNES 16/10, 20H.
Una ventana a las historias de mujeres palestinas refugiadas en Líbano basada en el cómic de Susana Martín y Cristina Bueno.

El narciso en su opinión

DEL JUEVES 15/10 AL DIMECRES 4/11
La versión de Chema Cardeña, con dirección de Rebeca Valls, recupera el ingenio del Siglo de Oro valenciano sin polvo del museo.

La seqüència

DEL DIMECRES 14 AL DIUMENGE 25/10
«La seqüència» és una peça de Borja López Collado que parla de les jerarquies que sostenen o enfonsen qualsevol relat.

El entusiasmo

DISSABTE 3 I DIUMENGE 4/10
La crisi de la mitjana edat és representada de forma original a través de les vides d’Olivia i Toni, interpretat per Francesco Carril.

53 Domingos

DEL JUEVES 8 AL DOMINGO 18/10
Cesc Gay es uno de los cineastas que mejor representan las aristas, entrañas y esencias de las relaciones humanas.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.