Mourn

WAH WAH. Campoamor, 52

Mourn gira per València amb el GPS (Girando por Salas), el circuit de concerts que ens obri una finestra d’aire fresc a les bandes emergents d’altres territoris de l’Estat. Curiós adjectiu, emergent, per descriure la banda catalana que ja ha actuat en grans festivals i diferents països, a més d’haver rebut crítiques positives de la premsa musical internacional. El seu quart (quart!) treball, Mixtape, ens presenta huit versions dels grups que les han marcades en la seua trajectòria (Hüsker Dü, The Replacements, Come, Echo and the Bunnymen, dEUS, The Cure…), a més de dues cançons pròpies. Rock jovenívol que destaca per la seua maduresa sonora i la seguretat amb què s’enfronten a l’escenari. CARLES PLAS

También te puede interesar…

Sam Blasucci

DOMINGO 29/3, 20H. 15/19€
El músico estadounidense nos regala un show ideal para los amantes del boogie vintage animado y el soul sincero.

Le Parody

DISSABTE 28/3, 19H. Gratuït
Les composicions de Sole Parody es construeixen sobre bases electròniques, samplejos i ritmes pròxims al club.

Ölivias

VIERNES 27/3, 20H. Con invitación
El dúo catalán Ölivias presenta un disco inquietante, con piano, violín, minimalistas ritmos electrónicos y profundas voces.

China Crisis

DIMECRES 25/3 20H. 28€
Banda de referència de l’edat daurada de la new wave dels huitanta, amb influències que passaven pel post-punk, el glam o el funk.

Exsonvaldes

DIVENDRES 20/3, 21H. 12€
Guitarres distorsionades, esperit noventer i lletres carregades d’urgència i melangia del trio parisenc.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.