Segarem ortigues amb els tacons

TEATRE FLUMEN. Gregori Gea, 15

El Teatre Flumen va encetar al gener el seu primer cicle de companyies valencianes amb l’obra Divinas palabras, d’Arrel Teatre. A febrer tindrem noves racions, com Al anochecer, de Juli Disla, i aquesta Segarem ortigues amb tacons que es va estrenar al Russafa Escènica de 2017. Es tracta d’una tragicomèdia que li dóna veu a una part de la societat que no fa mai soroll, les prostitutes. L’autor del text, Marcos Luis Hernando, ha volgut que deixem de veure-les a través de les finestres del cotxe i comencem a apreciar-les com a persones, que no creixen com a ortigues en la vorera dels camins. Els quatre intèrprets de la peça, vestits d’un blanc impol·lut, religiosament virginal, li donen dignitat a unes dones que no són tan diferents de nosaltres. AU

También te puede interesar…

El entusiasmo

DISSABTE 3 I DIUMENGE 4/10
La crisi de la mitjana edat és representada de forma original a través de les vides d’Olivia i Toni, interpretat per Francesco Carril.

53 Domingos

DEL JUEVES 8 AL DOMINGO 18/10
Cesc Gay es uno de los cineastas que mejor representan las aristas, entrañas y esencias de las relaciones humanas.

La importancia de llamarse el Titi

DEL JUEVES 8 AL DOMINGO 11/10
No es ni un musical ni un biopic, sino una reflexión más profunda sobre la importancia de la cultura y los referentes LGTBIQ+.

Fandango Reloaded

DIJOUS 8/10, 20H. 12€
La coreògrafa valenciana Inka Romaní recupera el fandango d’Aiora acostant-se a l’electrònica a colp d’autotune.

Un día feliz

DEL VIERNES 2 AL DOMINGO 4/10
Teatro Che y Moche recorre con música las aventuras tragicómicas que cincelaron la familia Poliedrich y los conflictos del último siglo.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.